Faturamı ve Borcumu Nasıl Öderim?

İletişiminizin kesintiye uğramaması ve yasal süreçlerin başlamaması için son ödeme tarihinden itibaren 7 gün içerisinde faturanızı ödemeniz gerekmektedir.

Netgsm abone numaranıza ait faturanızı veya borcunuzu aşağıdaki ödeme seçeneklerinden birini kullanarak gerçekleştirebilirsiniz.

  1. Kredi Kartı ve BKM Express

Netgsm Webportal’a kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak “Finansal İşlemler” menüsünden faturanızdan oluşan borcunuzu sepetinize atarak ödemenizi Kredi Kartı veya BKM Express ile gerçekleştirebilirsiniz.

  1. Havale/Eft

Öncelikle faturanızdaki tutarı Havale/Eft işlemi ile Netgsm Banka hesap numaralarına göndermeniz gerekmektedir. Havale/eft işlemindeki açıklama bölümüne sadece Netgsm abone numaranızı yazdığınızda faturanız otomatik olarak ödenmiş olacaktır. Fatura tutarının yanlış gönderilmesi veya açıklama bölümüne Netgsm abone numarasının  yazılmaması, yanlış yazılması veya başka bir bilgi verilmesi dahilinde sistem otomatik olarak çalışmayacak ve ödemeniz Muhasebe Birimi tarafından kontrol edildikten sonra gerçekleşecektir.

      3. İnternet Bankacılığı

Akbank, Halkbank, Ziraat Bankası, Garanti Bankası, Aktif Bank, DenizBank, Albarakatürk ve Kuveyt Türk internet bankacılığından fatura ödeme menülerinden “Netgsm abone numaranızı” girerek fatura borcunuzu sorgulayabilir ve ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

     4. Otomatik Ödeme Talimatı

Bir sonraki faturanızı otomatik olarak kolay bir şekilde ödemek için lütfen tıklayınız.

Makaleyi yararlı buldunuz mu?

İlgili Makaleler