Yardım / Destek Menüsü

Bilgi Almak İstiyorum

Bu menü aracılığı ile aboneler bilgi almak istedikleri konuları yazılı iletirler. Gelen bilgi talepleri ilgili birimlere iletilerek muhakkak gün içerisinde size yazılı olarak ya da telefon ile aboneye geri dönüş sağlanır.

Talep Bildirmek İstiyorum

Bu menü aracılığı ile aboneler taleplerini yazılı iletirler. Gelen bilgi talepleri ilgili birimlere iletilerek muhakkak gün içerisinde size yazılı olarak ya da telefon ile aboneye geri dönüş sağlanır.

Öneri/Görüş Bildirmek İstiyorum

Bu menü aracılığı ile aboneler öneri/görüşlerini yazılı iletirler. Gelen bilgi talepleri ilgili birimlere iletilerek muhakkak gün içerisinde size yazılı olarak ya da telefon ile aboneye geri dönüş sağlanır.

Hangi hizmetimiz hakkında görüş bildirmek istiyor iseniz “İlgili Hizmet” alanından seçiminizi yapınız. Size telefon ile geri dönüş yapılabilmesi için “İrtibat Telefonu”alanına size ulaşabileceğimiz bir numara yazınız. Görüşünüzün başlığını “Talep Konusu ” alanına yazıp detaylı bilgileride “Detay ” kutucuğuna yazabilirsiniz. “Gönder” butonuna bastığınızda işleminiz tamalanmış olacaktır.

Geçmiş Kayıtlarım

Abonenin daha önce oluşturmuş olduğu yardım talebi kayıtları listelenir.

Detaylı Arama Yapmak

Talep ID ve ilgili hizmet kriterleri seçilerek daha önce oluşturulan talepler listelenebimektedir.

Gelen Duyurular

Netgsm’in kullanıcılarına özel yayınladığı duyuruları görüntüler.

Tüketici Şikayetleri

Bu menü aracılığı ile aboneler şikayetlerini yazılı iletirler. Gelen bilgi talepleri ilgili birimlere iletilerek muhakkak gün içerisinde size yazılı olarak ya da telefon ile aboneye geri dönüş sağlanır.

Yeni Şikayet Oluştur

Şikayet Konusu, İlgili Hizmet, Ad Soyad, İrtibat numarası ve detay kısmına da şikayetini detaylı olarak yazar.

Detaylı Arama Yapmak

Talep ID ve ilgili hizmet kriterleri seçilerek daha önce oluşturulan talepler listelenebimektedir.

Makaleyi yararlı buldunuz mu?

İlgili Makaleler