Sabit Telefon Operatörünüze Soracağınız Sorular

İhtiyacım Olan Özelliklere Sahip Olacak Mıyım? Esas ihtiyaçları belirledikten sonra sağlayıcının bu ihtiyaçları karşılayacağından emin olun. Örneğin, tüm ihtiyaçları belirleyin daha sonra hizmetlerin bu ihtiyaçları içerdiğinden emin olmak için listeyi sağlayıcı ile gözden geçirin.

Nasıl Bir Donanıma İhtiyacım Olacak? YEni nesil telefon sistemleri çok az bir donanım gerektirse de kullanıcılar, başka bir şeye ihtiyaç olmadığından emin olmalılar. Örneğin, bazı sağlayıcılar kullanıcıların ATA adaptörü sayesinde geleneksel telefonları kullanmalarına imkan sağlar – ki bu da bazen ek ücrete tabii olabilir.

Sisteminizin Çalışma Durumu Nedir? Çalışma durumu sağlayıcının hizmetinin çalışma ve mevcudiyet süresine işaret eder. Kullanıcılar sistemin mümkün olduğu kadar kullanılabilir olduğundan emin olmak ister bu yüzden her zaman yaşanan aksaklıkların sıklığı hakkında bilgi alın.

Ne Tür Destekler Dahil? Aynı şekilde çalışma durumunda da olduğu gibi, kullanıcılar eğer sistemleriyle ilgili bir problemle karşılaşırlarsa, sağlayıcının anında onlara destek sağlayacağından emin olmak ister. Elektrik kesintisi, doğal felaketler ya da diğer durumlarda sistemde bir aksaklık yaşanabilir. Kullanıcılar böyle bir durumda sistemlerinin yedeklendiğinden ve mümkün olan en kısa zamanda sorunsuz bir şekilde tekrar çalışacağından emin olmak ister. Bu yüzden sağlayıcının kesintiyi aza indirmek için aldığı önlemler ve sistem arızalandığında yenileme hizmeti hakkında bilgi alınmalı.

Aylık Ne Kadar Ödemem Gerekecek? Sistem yıllık ya da aylık olarak ücretlendirilse de, kullanıcılar ek ücretler hakkında bilgi almalı. -Donanım kiralama, ek özellikler, kurma ve aktivasyon ücreti vs.

Kaliteyi Nasıl Garanti Ediyorsunuz? Desteğin önemli olduğu kadar, kalite güvencesi de önemlidir. Bu yüzden, sağlayıcıların her durumda en yüksek kaliteyi nasıl garantiledikleri hakkında bilgi alın.

İşe Devam Edeceğinizi Nasıl Bileceğim? Konsolidasyon ve kazanç son zamanlarda operatörler arasında oldukça revaçta. Bu sebeple, kullanıcılar uzun vadede operatörleri etrafta olacaklarından emin olmak istiyorlar. Ayrıca, sözleşme imzalarsanız ve operatör iflas ederse sözleşmenin geçerli olduğundan emin olmak istersiniz. Örneğin aynı fiyata aynı hizmeti almak gibi.

Kullanıcılar, potansiyel sağlayıcılarla konuşurken rehber olması için bu soruları sormalılar. Ancak yukardaki sorular sormanız gereken tüm soruları içerdiği anlamına gelmez. Operatör ve hizmet hakkında öğrenebileceğiniz her şey oldukça önemlidir.

Netgsm size tüm bu soruların cevaplarını garanti ediyor. Daha yakından tanımak için: https://www.netgsm.com.tr/hakkimizda.php