Ip Telefon Santrali veya Sanal Telefon Santrali: Hangisi Sizin için Doğru?

Eğer işletmenizin telefon sistemini buluta taşımaya hazırsanız, önünüzde vermeniz gereken bir çok karar var.

Karşılaşacağınız ilk soru (ve en önemlisi) mevcut telefon sisteminizi buluta Ip Santral ile mi yoksa Sanal Santral ile mi bağlayacağınız kararıdır.

Ip Santral ve Sanal Santral VoIP hizmetleridir, kararı vermeden önce bazı önemli farkları olduğunu anlamak gerekir.

Bu hızlı kılavuzda, Ip Santral ile Sanal Santral hizmetini karşılaştıracağız ve sizin için hangi seçeneğin en doğrusu olduğuna karar vermenize yardım edeceğiz!

Ip Santral nedir?

Ip Santral, PSTN (devre aktarmalı telefon ağı) ağ geçidi gibi geleneksel telefon sistemi kurulumuna olan ihtiyacı ortadan kaldıran VoIP hizmetidir.

Ip Santral ile, mevcut PBX buluta bağlayarak veri ağı üzerinden çağrı yapmanızı ve almanızı sağlar.

Geleneksel telefon hatları arasında yönlendirilmek yerine, uzun mesafe çağrılarınız Internet aracılığı ile aradığınız insana yönlendirilecektir.

Ip Santral aynı zamanda çeşitli veri formlarının (ses, görüntü gibi) aynı hat üzerinden yönlendirilmesine imkan tanır.

Sonuç olarak genellikle, hem masraf hem de altyapı açısından daha etkili bir seçenek olarak görülmektedir.

Ip Santral’in faydalarından yararlanmak için, şu iki şeye ihtiyacınız var:

  1. Ip Santral Ürünü veya yeterli bir Server.

Netgsm Ip Santral detayları için:

https://www.netgsm.com.tr/sanalsantral/ip-santral-hizmeti.asp

Netgsm Ip Santral ürün ve ekipmanları için:

https://www.netgsm.com.tr/sanalsantral/santral-ekipmanlari.asp?iptelefon=1

  1. İhtiyacınız olan internet bant genişliği.

İtiyacınız olan yeterli internet hızı için Netgsm Çağrı Merkezimiz size ücretsiz destek verecektir:

0850 303 0 303

0312 911 0 911

https://www.netgsm.com.tr/iletisim-bilgileri.asp

Sanal Santral nedir?

Aynı zamanda “bulut santral” olarak da bilinen sanal telefon santrali tesis içi teknolojiye olan gerekliliği ortadan kaldıran telefon sistemidir. Bunun yerine sağlayıcınız bu teknolojiyi yönetir ve hizmetleri “bulut” üzerinden sağlar. Bundan dolayı oldukça uygun maliyetli bir seçenektir.

Sesli konferans ve çağrı yönlendirme gibi genel özelliklere ek olarak, sanal santral çözümleri, modern işletmeler için giderek önem kazanan,

Detaylı Çağrı Raporlama

Ön Kod ile Çağrı Çekme

Gelişmiş Çağrı Transfer

Sesli Yanıt Sistemi

DND (Rahatsız Etmeyin) Modu

Çağrı Bekletme/Yönlendirme

Dahiliye Özel Ses Kaydı Alınması

Departman Ayarlama

Çağrı Karşılama Grubu / Kuyruk Ayarlama

Web Tabanlı Yönetim

Çağrı Bloklama

Anons Dinletme

Robot Operatör (IVR)

Farklı Mesai Tanımlama

Birden Fazla Dış Hat Kullanabilme

Zaman Dilimine Göre Farklı Robot Operatör

Mesai İçi-Mesai Dışı Farklı Senaryolar

Mobil Uygulama ile Dahili Kullanımı

Bekleme Müziği

Sesli Mesaj Kutusu

Bekleyen Sıra Bildirimi

0 TL Yatırım Maliyeti, Bakım ve Onarım Masrafı

Mekandan Bağımsız Ücretsiz Dahili Görüşmesi

Kullanıcı Bazlı Ayrıntılı Rapor

ve daha fazlasını içeren bir dizi popüler özelliği sunar…

Sağladığı gelişmiş işlevsellikle, sanal santral, yerleşik ekipmanla uğraşmadan kapsamlı telefon sistemleri isteyen küçük-orta derece işletmeler için iyi bir seçenektir.

Ip Santral vs Sanal Santral

Peki Ip Santral ve Sanal Santral hizmetlerinden hangisini seçmeliyim?

Çoğu bulut iletişim çözümünde olduğu gibi, seçiminiz işletmenizin ihtiyaçlarına dayanır. Örneğin 1-15 arası çalışanı olan bir işletme Sanal Santral seçebilir. Büyük işletmeler veya uluslararası yerleri olanlar genellikle bir veya daha fazla SIP bağlantısı ve Ip Santral uygulamalarından faydalanıyorlar.

Netgsm İhtiyaç Analizi ile ihtiyacınız olan sistemi ve maliyetinizi belirlemek için hemen aşağıdaki linke tıklayın!

NETGSM İHTİYAÇ ANALİZİ

 

Bir Cevap Yazın