Sabit Telefon Operatörünüze Soracağınız Sorular

İhtiyacım Olan Özelliklere Sahip Olacak Mıyım? Esas ihtiyaçları belirledikten sonra sağlayıcının bu ihtiyaçları karşılayacağından emin olun. Örneğin, tüm ihtiyaçları belirleyin daha sonra hizmetlerin bu ihtiyaçları içerdiğinden emin olmak için listeyi sağlayıcı ile gözden geçirin. Nasıl Bir Donanıma İhtiyacım Olacak? YEni nesil telefon sistemleri çok az bir donanım gerektirse de kullanıcılar, […]

VoIP ile İş Büyütme Planlarını Kolaylaştırmanın 5 Yolu

  İşiniz büyüyorsa, bu büyümenin yeni iş yerlerinde çalışacak daha fazla çalışandan daha gelişmiş donanımlara kadar sürekli artan ihtiyaçlar anlamına geldiğinin de farkındasınızdır. Özellikle iletişim sistemleri, büyümeye çalışan küçük işletmeler için sorun oluşturmaktadır.   İşte hızla büyüyen küçük işletmelerin sıkça karşılaştıkları ve kurumsal VoIP’in üstesinden gelmede yardımcı olduğu 5 sorun: […]

Bulut Telefon Sistemi Satın Almadan Önce 9’u Tuşlayın

Günümüzde şirketler hiç olmadığı kadar bulut telefon sistemine yöneliyorlar, peki bu sistemlerden hangisinin sizin için en iyisi olduğunu nasıl bileceksiniz? Size uygun en iyisi hangisiyse evet için 1’i tuşlamadan önce sorulması gereken 9 soruyu aşağıda listeledik.   İşiniz büyüyor mu yoksa küçülüyor mu? İşiniz telefona bağlı mı? Farklı yerlerde şubeleriniz […]

Müşteri Dostu IVR Sistemi Nasıl Oluşturulur?

Müşteri desteği için aradığınız bütün işletmelerin çağrı merkezi görüşmelerinizi hatırlayınız. Büyük ihtimalle uzun süreli, sıkıcı ve kafa karıştırıcı metinlere maruz kaldınız ve gerçekten operatöre bağlandığınız zaman büyük ihtimalle hayal kırıklığına uğramıştınız. Bizi yanlış anlamayın! IVR (Robot operatör) sistemi bir çok işletme ve çağrı merkezi için müşterinin deneyiminin önemli bir parçasıdır fakat problem şu ki bir […]

Softphone Mobil Uygulamaları Kurarken Oluşan Problemler

İşletmeler mobile döndükçe softphone mobil uygulamalarının popülerliği artmaktadır. Sadece çağrılarınızı her yerden karşılamak için uygun olmakla kalmayıp aynı zamanda iletişim çözümleri için oldukça uygun maliyetlidir. Popülerliklerine rağmen bazen softphone mobil uygulamalarını kurarken problemlerle karşılaşabilirsiniz. Bu makalede, bu problemleri ve onlarla nasıl mücadele edebileceğinizi tartışacağız. Yazılım telefonunuz çağrı yapıp alamıyor mu? […]

Ip Telefon Santrali veya Sanal Telefon Santrali: Hangisi Sizin için Doğru?

Eğer işletmenizin telefon sistemini buluta taşımaya hazırsanız, önünüzde vermeniz gereken bir çok karar var. Karşılaşacağınız ilk soru (ve en önemlisi) mevcut telefon sisteminizi buluta Ip Santral ile mi yoksa Sanal Santral ile mi bağlayacağınız kararıdır. Ip Santral ve Sanal Santral VoIP hizmetleridir, kararı vermeden önce bazı önemli farkları olduğunu anlamak […]

VoIP için Gerekli Bant Genişliği Nedir?

VoIP için Gerekli Bant Genişliği Nedir? Internet Üzerinden Sesli İletişim (VoIP) gün geçtikçe popüler hale gelirken, işletmeler git gide bu gelişmiş ve uygun maliyetli telefon sistemine geçmeyi düşünüyor. Fakat bu işletmeler analog telefon sistemlerini bulut iletişim çözümleriyle değiştirdikçe, bir çoğu “VoIP için gerekli bant genişliği nedir?” sorusuyla baş başa kalıyorlar. […]

IVR – Karşılama Mesajının Kalitesini Nasıl Geliştirebilirsiniz?

IVR – Karşılama Mesajını Kalitesini Nasıl Geliştirebilirsiniz? Eğer sanal santralinizde yeni bir sesli mesaj karşılaması kaydediyorsanız veya IVR menüsünde bir güncelleme planlıyorsanız, iş yeriniz ve müşterileriniz için telefondaki karşılama mesajının paha biçilmez bir temas noktası olduğunu çoktan biliyorsunuzdur. Kaydedilmiş karşılama mesajları; müşterilerinize, işinizin karakteri, çalışma saatleri veya özel fırsatlar gibi […]

Çağrı Merkezinizi Buluta Geçirmeden Önce Bilmeniz Gereken 5 Bilgi

Herkes buluta geçmenin yararlarını duydu. Size tasarruf yaptıracak, uygulaması kolay, tamamen ölçeklenebilir. Bunlar gibi sayısız yararına rağmen, birçok işletme çağrı merkezlerini bulut sistemine geçirmede hala çekincelere sahip. Sizi çok iyi anlıyoruz. Bu büyük bir karar. İletişim merkezinizi buluta taşımadan önce, her şeyi göz önünde bulundurmak önemlidir.  Aşağıda, çağrı merkezinizi buluta […]

Sanal (Bulut) Santral ile İletişim Kontrolü Bulutların Üzerinde

Gerek firmaların CRM ihtiyaçlarının giderek artması gerekse iletişim kanallarının fazlalaşması, yeni iletişim olanaklarını da beraberinde getiriyor. Telefon santrali almadan, tüm hizmetleri bulut teknolojisi ile birleştiren sanal santral ise, yepyeni bir sürecin kapılarını açıyor. Sanal Santral Nedir? Sanal Santral, herhangi bir şebeke ihtiyacı olmadan, yalnızca internet bağlantısı ile tüm iletişim sürecinizi […]